Presente em mais de 185 países e com 14 de milhões de adeptos, a Zumba Fitness, amplia a sua atuação no Brasil com a parceria. As músicas da cantora passam a fazer parte do roteiro de performance ensinado por dezenas de milhares de professores em todo o mundo durante suas aulas, além de fazer parte dos vídeos e games de Zumba. A musa com Axé e a equipe de Zumba começam trabalhar juntos para produzir músicas que tenham sinergia, como “Largadinho”, que já é sucesso no país. Além disso, a cantora passa a incluir em seus shows coreografias desenvolvidas especialmente pelos instrutores da Zumba, que fazem parte do seu grupo de dançarinos e coreógrafos.
Sobre a 2T´s Entretenimento Responsável por gerenciar os negócios que envolvem os produtos e carreira da artista, a empresa acaba de expandir a sua atuação. Além do escritório em Salvador, que foi reformulado e agora conta com estrutura moderna, a empresa também instalou há seis meses uma nova unidade em São Paulo com o objetivo de aproximação de seus parceiros e patrocinadores.
About Zumba® Fitness, LLC
Zumba® Fitness is a global lifestyle brand that fuses fitness, entertainment and culture into an exhilarating dance-party workout. Coined "fitness-parties," Zumba classes blend upbeat world rhythms with easy-to-follow choreography, which provide effective, total-body workouts. Founded in 2001, the company is now the largest branded fitness program in the world -- reporting more than 14 million weekly class participants, in over 140,000 locations, across more than 185 countries. In addition to its original Zumba® program, the company also offers a range of specialty classes, including Zumba Gold® (for active older adults), Zumba® Toning (body-sculpting class that uses maraca-like Toning Sticks), Aqua Zumba® (the ultimate "pool party" workout), Zumbatomic® (Zumba routines for kids), Zumba Sentao™ (chair-based Zumba class that strengthens, balances and stabilizes the core), and Zumba® in the Circuit (a 30-minute workout that combines signature Zumba® moves with circuit training at timed intervals). The Zumba® fitness lifestyle is rounded out by the company's many consumer product offerings, including DVD sets, music collections, multi-seasonal apparel and footwear, video games, Fitness-Concert™ events and a lifestyle magazine. For more information about Zumba Fitness programs and products, or to find a live class, visit zumba.com and find us on Facebook and Twitter.
For additional information or to find a live class, please log on to www.zumba.com.
Fonte : Claudia Leitte (15/08/2013)- agosto 2013
volta | contato |